Recent comments

Friss Hírek

Nesta: Távozom



Alessandro Nesta csütörtök délután bejelentette, hogy tíz év után elhagyja a Milant, azt azonban még ő sem tudja hol folytatja jövőre.
A 36 éves játékos szerződése a szezon végén lejár, és bár a klub felajánlotta neki a hosszabbítás lehetőségét, ő úgy döntött, hogy elhagyja a Rossonerit.
Ez az utolsó szezonom a Milanban.” mondta a világbajnok védő a csütörtöki sajtótájékoztatón.  „Távozom. Magas szinten játszunk és ha már nem érzem fontosnak magamat, inkább otthon maradok.„
„Már akkor meghoztam ezt a döntést, amikor úgy éreztem jó formában vagyok. Már sok mindent nyertem, de most szeretnék valami mást is kipróbálni, szeretnék új tapasztalatokat szerezni.”
„Már februárban eldöntöttem, hogy távozok. A klub felajánlotta, hogy hosszabbítsak egy évvel, de visszautasítottam.”
A pletykák szerint a világbajnok játékos az amerikai New York Red Bulls-ba igazol.
„Még nem tudom hol fogok jövőre játszani, mert még nem állapodtam meg senkivel. Valahol olyan helyen fogok játszani, ahol kicsivel kényelmesebb a tempó. Nem lenne rossz kipróbálni magam Amerikában.”
„Carlo Ancelotti volt a legfontosabb edző a karrieremben. Egyszerűen tökéletes volt. A legszebb emlékem, amikor először megnyertük a Bajnokok Ligáját.”
„Hiányozni fognak az emberek Milanelloból, akikkel nap mint nap találkoztam az elmúlt 10 évben.”
„Elbúcsúzom barátaimtól  Massimo Ambrosinitől, Clarence Seedorftól, Andrea Pirlotól, Christian Abbiatitól és Paolo Maldinitól, akikkel nagyon szoros kapcsolat van köztünk.”
Nesta csak az egyike azon 10 játékosnak, akinek a szezon végén lejár a szerződése a Milannál, így valószínűleg nem ő lesz az egyetlen aki elhagyja nyáron a Rossonerit.
„Csalódottan távozom a Milantól, mert meg akartuk nyerni a bajnokságot és olyan közel álltunk hozzá, hogy sikerüljön.”
„Nem tudom mit hoz a jövő a Milan számára, miután több játékos is távozhat. Nem tudom mit fog csinálni a klub.”
Nesta 2002-ben igazolt a Milanhoz a Laziotól, ahol azóta több mint 200 mérkőzésen lépett pályára és két bajnoki cím mellett a Bajnokok Ligája trófeát is a magasba emelhette kétszer. Az elmúlt években többször is sérülésekkel bajlódott, ahogy a 2011-12-es szezonban is, ezért csak 16 mérkőzésen játszhatott idén.
olaszfoci.hu