Recent comments

Friss Hírek

Elia: El akarom hagyni a Juventust



A Juventus mellőzött csatára Eljero Elia kijelentette, hogy a nyári átigazolási időszakban el akarja hagyni a torinói klubot.
A 25 éves játékos tavaly nyáron érkezett a Juvéhoz a Hamburgtól, azonban általában csak a padot koptatta Conte csapatában. Ezért alig várja, hogy jövőre egy másik klubnál újjáélessze karrierjét.
„El akarom hagyni a Juventust. Szeretném újra élvezni a focit. Egész szezonban csöndben maradtam, és mindig pozitívan álltam a klubhoz és a csapathoz, azonban mégsem kaptam lehetőséget, hogy bizonyítsam mire is vagyok képes.” mondta Elia a  Algemeen Dagblad-nak.
„Nem játszottam eleget, ezért nem lehetek ott a 2012-es Európa bajnokságon. Így kimondhatom, hogy ez a szezon kudarc volt. Ez nagyon fáj, de lelkileg megerősödtem.”
„25 éves vagyok és még hosszú pályafutás vár rám. Messzire jutottam, de most mindent elölről kell kezdeni.”
A holland válogatott játékost 2015 júniusáig köti szerződése a Juventushoz, de mivel Conte nem számít rá – mindössze négy bajnokin kapott szerepet az idei szezonban-, valószínűleg valóra válik az álma és távozhat nyáron.
olaszfoci.hu