Recent comments

Friss Hírek

Cannavaro: A Juve 30 Scudettot nyert



Fabio Cannavaro hamarosan edző lesz, megtekinti a Juventus – Napoli Coppa Italia döntőt és kijelentette, a torinóiak 30 bajnoki címmel rendelkeznek. A világbajnok védő a Napoliban és a Juventusban is futballozott pályafutása során.
„A Juventus 30 Scudettot nyert. Az én két bajnoki címemet a pályán nyertem meg és, ha kell, megvédem őket.”, mondta Cannavaro. „A Juve idén megérdemelte a bajnoki címet, hiszen fantasztikus szezonjuk volt. Dicséret illeti Antonio Contét, és örülök neki, valamint egykori klubomnak, tudom, hogy a győzelem mennyi áldozattal jár.”
A 2006-os világbajnok védő személyesen tekinti meg a május 20-i Coppa Italia döntőt.
„Hogy kinek fogok szurkolni? Három éven át játszottam a Juvénál és nagy tisztelőjük vagyok, de nápolyi vagyok és mindig is Napoli szurkoló voltam, testvérem pedig ott csapatkapitány, azt hiszem a válasz így egyszerű. Nem látok favoritot, hacsak a Juve nem tartja azt a hihetetlen szintet, amit eddig is, de egy döntőn bármi megtörténhet. Visszavonulásom óta hiányzik a futball. Néhány 2006-os világbajnok csapattársammal edzői tanfolyamot csinálunk. Hogy lennék-e a Napoli edzője? Mindenki szeretne egy nagy klub szakvezetője lenni. Ami a 2012-es Európa bajnokságot illeti, nehéz kaland lesz erős ellenfelekkel, de Cesare Prandelli nagyszerű munkát végez és visszahozza a lelkesedést a csapatba. Optimistán várhatjuk az EB-t.”
juventushungary.hu