Recent comments

Friss Hírek

Balotelli: Nem lesz velem probléma



A 2012-es Európa bajnokság előtt Mario Balotelli biztosította Cesare Prandellit, hogy viselkedni fog a kontinenstornán, emellett elmondta, hogy akármennyire is honvágya van, nem hagyja el nyáron a Manchester Cityt.
A csatár tehetsége mellett a pályán begyűjtött piros lapjaival és a pályán kívüli viselkedésével várt híressé / hírhedté, azonban így is helyet kapott Cesare Prandelli Európa bajnokságra készülő bő keretében.
„Kisgyerek korom óta arról álmodom, hogy egyszer szerepelek az Európa bajnokságon.” mondta Balotelli a Corriere dello Sportnak.
„Mindig is az volt az álmom, hogy magamra ölthessem az olasz válogatott mezét, és ezt sikerült valóra váltanom. Most jön az Európa bajnokság, ami a Világbajnokság mellett az egyik legnagyobb esemény. Nagyon lelkes vagyok, alig várom, hogy elkezdődjön.”
„Igyekszem mindig jól szerepelni. A csapattársaim és én is azt szeretnénk, hogy az Azzurri jól szerepeljen a kontinenstornán, hogy adhassunk egy kis elégtételt az olasz embereknek.”
„Nem kell aggódni, nem lesznek problémák velem. Visszafogom magam. Prandelli és Roberto Mancini a legjobb edzők, akikkel valaha együtt dolgoztam, ugyanakkor remek emberek is. Sokat köszönhetek nekik.”
Balotelli szintén sokat tanulhat elődjétől, az olasz futball korábbi fenegyerekétől Antonio Cassanotól.
„Mielőtt csapattársak lettünk volna, mi már barátok voltunk. Úgy értem, nagyon-nagyon jó barátok. Gyakran beszélgetünk és viccelődünk. Antonio egy remek srác.”
„Amikor kiengedték a korházból a szívműtéte után, meglátogattam az otthonában. Mondtam neki, hogy ha nem megy az Európa bajnokságra, akkor én sem.”
„Azt válaszolta, hogy nem túl valószínű, hogy ott lesz, de számomra nem volt kétséges, hogy velünk lesz, mert ismerem. És nem tévedtem.”
„Spanyolország a legesélyesebb a címre, de senki sem verhetetlen. Olaszország meglepetést fog okozni.”
Ezt követően arról kérdezték a csatárt –aki idén 23 mérkőzésen 13 gólt szerzett- hogy nyáron visszatér-e a Serie A-ba, miután korábbi klubjával az Interrel és a Milannal is kapcsolatba hozták az elmúlt hónapokban.
„Hiányzik Olaszország, de nagyon szórakoztató a Premier Leagueben játszani. Úgy vélem maradok a Cityben. Személy szerint jobban is teljesíthettem volna az idei szezonban. Ennél még sokkal jobb lehetek, sőt jobbnak kell lennem.”
„Mindig az a célom, hogy fejlődjek. De a legfontosabb, hogy a City nyert. Remélem jövőre még több trófeát nyerünk, amik közt jó lenne, ha ott lenne a Bajnokok Ligája serleg is.”
„Ha lehetne egy pillanat a szezonból, amit kitörölhetnék, az az Arsenal elleni két sárgalap, ami miatt kiállítottak. Túlságosan fel voltam pörögve és a kellőnél kicsit keményebben ütköztem. Ezek nem voltak komoly szabálytalanságok, de sárgalapokat kaptam értük. Jobban kellene kontrollálnom magam. Úgy kell beleadnom mindent, hogy közben nem hibázok.”
„Leo Messi és Cristiano Ronaldo a legjobbak a világon. Sokkal következetesebbnek kell lennem. Ez azt jelenti, hogy több időt kell játszanom, mert idén sok mérkőzést kihagytam. Ebben még sokat kell még fejlődnöm.”
Van egy dolog amit Balotelli nehezen visel Angliában: a folyton a nyakában loholó bulvársajtót.
„A bulvárlapok nem igazi újságok. Éjjel nappal követnek, gyakran megesik, hogy ott táboroznak a házam előtt és azt is megírják, hogy mikor lépek ki és be az ajtón.”
„Elkezdtem gyűjteni a rólam megjelenő cikkeket… 100 dologból, amit rólam írnak, legfeljebb öt igaz.”
olaszfoci.hu