Recent comments

Friss Hírek

Büszke vagyok arra, hogy a Milan játékosa lehetek

Carlos Bacca, a Milan nyári igazolása a nyilatkozatában beszélt a döntésének okáról, a Milanról és csapattársáról, Cristian Zapatáról is.


“Büszke vagyok arra, hogy a Milan játékosa lehetek. Ez egy nagyszerű klub hatalmas múlttal. Nagy öröm számomra, hogy itt vagyok. Tudom, hogy a Milan jelenleg nem a legjobb időszakon megy keresztül, de egy komoly projekt van alakulóban” – mondta a kolumbiai csatár.

“A hivatalos bemutatásom július 20-án lesz, majd másnap elutazom a csapattal Kínába. Nem volt könnyű elhagyni a Sevillát, hiszen a Bajnokok Ligájába is játszhattam volna, de szeretnék segíteni a Milannak visszatérni a csúcsra. Megpróbálok olaszul megtanulni a lehető leghamarabb. Zapata nagyon segítőkész és sok csodálatos dolgot mondott a Milanról. Boldog vagyok, hogy olyan csapattársam van, mint ő”.

Mint ismert, Bacca csütörtökön átesett az orvosi vizsgálatokon és 5 évre szóló szerződést írt alá. A 28 éves játékos nyaralni megy és július 20-án csatlakozik a csapattársaihoz. Bacca várhatólag július 30-án a Real Madrid elleni felkészülési mérkőzésen fog debütálni a Milanban.

forrás: acmilan.hu