Recent comments

Friss Hírek

A Real megpróbált szerződtetni, nemet mondtam!

Mauro Icardi, az Internazionale argentin támadója elismerte, a korábbi pletykáknak valóban volt valóságalapjuk, a Real Madrid a milánóiaknál kopogtatott.


Hosszú hónapok óta téma volt Olaszországban Icardi távozása, a sajtó a Real Madridot és a Chelsea-t emlegette az argentin tehetség kapcsán, aki végül hosszas huzavona után úgy döntött, aláírja új szerződését az Internél.

„Úgy érzem, jó döntést hoztam, mikor meghosszabbítottam a kontraktusomat. Szeretnék a Bajnokok Ligájában játszani, és biztos vagyok benne, hogy az Interrel erre képes leszek a következő idényben” – mondta az As-nek Icardi, aki egy korábbi kérőről is szót ejtett.

„Most már elárulhatom, a Real Madrid szeretett volna átigazolni, ám nemet mondtam a klubnak!”
Icardit 2019 nyaráig köti szerződése Milánóba, piaci értékét a transfermarkt.de 32 millió euróra becsüli.

forrás: NSO