Recent comments

Friss Hírek

Motiváltnak és késznek érzem magam

A mai napon bemutatták a sajtónak a Juventus új fiatal védőjét, Daniele Ruganit, aki örömmel mesélt arról, hogy már gyermekkora óta az Öreg Hölgy szurkolója.


Az Empolit is megjárt középhátvéd ma lépett először a sajtó elé Juventus-játékosként, és izgatottan osztotta meg gondolatait az új kalandról.

„A Juve iránti szerelem már fiatalon jelentkezett. Édesapám Juventus szurkoló, és számomra egy álom beteljesülésével ér fel az, hogy most itt lehetek.” - kezdte a sajtótájékoztatót a fiatal futballista.
„Köszönet illeti a klubot, amiért bizalmat tanúsított, és hisz bennem. Most pedig vissza kell fizetnem a vezetőségnek ezt a lehetőséget. Örülök, hogy itt lehetek, és játszani fogok azért, hogy biztosítsam a helyem. Azért vagyok itt, hogy bizonyítsam, mire vagyok képes.


Mindenkitől van mit ellesnem. Rengeteget tanulhatok így azokat figyelve, akik az én posztomon játszanak. Sokat fejlődhetek, ha figyelem Giorgio Chiellinit, Leonardo Bonuccit és Andrea Barzaglit.

Nem gyűjtöttem egyetlen lapot sem tavaly? Nem vagyok kifejezetten impulzív vagy agresszív természet, sokkal inkább kimért futballt játszom.

Az eseményektől távol nyugodt természet vagyok, azonban tudom, hogyan kell keménynek lenni a pályán, amikor szükség van ilyesmire.

Meg kell hálálnunk a klubvezetés döntését, miszerint bizalmat tanúsít ebben az évben ilyen sok fiatal futballistának.

Maurizio Sarri kulcsszerepet játszott a fejlődésemben, fontos taktikai tanácsokkal látott el, amelyre tudtam alapozni.

Remélem, hogy kemény munkával sikerül kivívnom a helyemet az olasz válogatottban is. Nem gondolhatom azt, hogy már befutottam, egyszerűen továbbra is a fejlődésért kell dolgoznom.

A Bajnokok Ligájában való részvétel gyermekkori álom számomra. Motiváltnak és késznek érzem magam. Eddig Carlos Tévez volt az, aki a legkomolyabb kihívást jelentette.”

forrás: juventuz.blog.hu