Recent comments

Friss Hírek

Be kell bizonyítanom, hogy méltó vagyok a Juventushoz

A Juventus ma ismét bemutatta egyik nyári szerzeményét a sajtó képviselőinek, s ezúttal a Sassuolo együttesétől érkező ifjú támadón, Simone Zazán volt a sor.


 "Azonnal otthon éreztem magam." mondta Zaza az újságíróknak. "Már öt napja dolgozom, hogy készen álljak hétfőre, amikor a felkészülési edzőtábor kezdődik.

A legfőbb dolog, ami már öt nap után szembetűnő volt számomra, az a szervezettség, az edzőközpont, s minden más. Ez egy olyan előrelépés, amit mindig is meg akartam tenni, olyan dolog, amire minden játékos törekszik, hogy egy nagy csapatban játszhasson. Eljutottam ide, s most jó teljesítményt kell nyújtanom, hogy megtartsam a helyemet.


Már azt megelőzően, hogy csatlakoztam a Juventushoz, tudtam, hogy nagy lesz a verseny, azonban ez nem rémiszt meg. Készen állok arra, hogy bebizonyítsam az embereknek, s mindenekelőtt önmagamnak, hogy rászolgáltam.

A félelemnek számomra semmi köze a labdarúgáshoz, az csak a szórakozásról szól."

Az előző szezonban, mikor a Sassuolo a Juventusszal játszott, a mérkőzés után Zaza arról nyilatkozott, hogy még nem áll készen rá, hogy a zebracsíkos mezt öltse magára.

"Amit mondtam, az igazság volt, azonban meggyőződésem, hogy azáltal, hogy itt edzek, fejlődhetek, s méltóvá válhatok a Juvéra. Ahogy mondtam, a Juventus játékosa vagyok, s be kell bizonyítanom, hogy ezt megérdemlem."

Zaza elárulta, hogy bármilyen szerepkörben kész helyt állni új csapatában, s tagadta a neki tulajdonított kijelentést, miszerint a fizikai erőszak is elfogadható a gól érdekében.

"Ez a dolog a védők bántalmazásáról olyasvalami, amit soha sem mondtam. Mindig ugyanezt mondom, de természetes, hogy az ember a gólért megteszi azt, ami szükséges.

Nem állíthatnám, hogy jól ismerem Mandzukicot, hiszen ma edzettem vele először, ugyanakkor számos mérkőzését láttam, s egy igazi lesipuskás a büntetőterületen belül.

Nem tudom, hogy együtt játszunk-e majd. Bízom benne, de majd meglátjuk. Ami a többi játékost illeti az én pozíciómban, Álvaro Morata kivételével mindannyian újak. Őszintén nem tudnám megmondani, hogy ki az, akivel a leginkább összepasszol a játékunk.

Ami a felállást illeti, két éven keresztül támadó hármassal játszottam, de aztán múlt szeptembertől elkezdtem támadó kettőssel szerepelni a nemzeti csapatban. Számomra az a legfontosabb, hogy játsszak."

Zaza a hetes számú mezben szerepel majd, s a támadó szolgált némi magyarázattal is.

"Azért választottam a hetes mezt, mert az szabad volt, s ugyanaz a szám, amelyet a nemzeti csapatnál viselek. Kedvelem, ezért ezt választottam. Soha sem igazán volt példaképem, de ha mégis választanom kellene, Van Bastent mondanám, azonban vannak más csatárok is a múltból és a jelenből is, akiket nagyon kedvelek." 

forrás: juventuz.blog.hu