Recent comments

Friss Hírek

Boldog vagyok az új lehetőségemmel

Mint azt már korábban megírtuk, Mauri Tassotti a következő szezonban már nem lesz tagja az edzői stábnak, de búcsút csupán a kispadtól vesz, mert továbbra is marad az AC Milannál. 


Tassotti a váltásról a Milan Channel-nek nyilatkozott.
 
Elválás a kispadtól: „35 éve vagyok itt. Idén sok minden változott, aminek előbb vagy utóbb meg kellett történnie. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy ennyi éven keresztül tagja lehettem a szakmai stábnak, és az aktuális edzőnk munkáját segíthettem. Most viszont eljött az idő, hogy valami másba fogjak. Boldog vagyok az új lehetőségemmel, remélem, hogy segíteni tudom a Milant ezután is.”

Mihajlovic döntéséről: „Az edző választja a stábját, ez a dolgok rendje. Új edző érkezik, joga van kiválasztani a munkatársait. Nem volt ebből probléma. Gallianival kétszer találkoztam, mindenben megállapodtunk, több lehetőséget is kínált nekem. Pár napot kértem a döntésem meghozatala előtt. Nagyon izgatott vagyok az új feladatomat illetően. Megpróbáljuk a mostaninál is jobban felmérni a tehetségeinket, elkerülve az olyan eseteket, mint pl. Darmiané, aki igazi klasszissá érett az évek alatt sajnos a Milantól távol. Az ilyen hibákat próbáljuk majd kiküszöbölni a továbbiakban. ”

Az új játékosokról: „Azok a játékosok akik eddig érkeztek pluszt tudnak adni a klubnak. Meglátjuk hogyan alkalmazkodik Bacca és Luiz Adriano a csapathoz. Van szó továbbá Romagnoliról, aki remek játékos. Az ára viszonylag magas, a benne rejlő potenciál miatt 15-20 millió € körül van, de jó választás lenne. Ha így folytatja fejlődést és le tudnánk csapni rá, akkor hosszú évekre meg lenne oldva egy posztunk.”

De Sciglio formahanyatlásáról: „A sérülése nagyban közrejátszott. Szerintem a jobb oldal az övé, a bal szélen több ideig tart, míg beadja a labdát, mivel nem eredeti ballábas. Azonban ezt a döntést hoztuk, ugyanis Abate remekelt a jobbon. Mattiának minden képessége megvan, hogy visszatérjen arra a szintre, amit várnak tőle. Ugyanez a helyzet Stephannal is, nagyon magasak az elvárások velük szemben.”

Egyéb ajánlatokról: „Beszéltem pár edző barátommal erről a témáról. Nem kaptam ajánlatot, mert szerződésem van a Milannal. Imádom ezt a csapatot és a vörös-fekete színt.”

Az olasz védőhelyzetről: „Úgy érzem, hogy kezd probléma lenni. Sajnos közrejátszik az is, hogy nem igazán szerepelnek nagy és komoly tétmeccseken az európai színtéren. Remélhetőleg az olasz klubok jó játékospolitikájával visszatérhetnek a siker útjára.”

forrás: acmilan.hu