Recent comments

Friss Hírek

Megvan José Mauri is!

Az AC Milan a klub hivatalos honlapján jelentette be, hogy leigazolta a Parma tehetségét, José Maurit.


A fiatal középpályás az előző szezonban 33 bajnoki mérkőzésen lépett pályára, és 2-2 gólt illetve gólpasszt jegyzett. Mauri 2019. június 30-ig írt alá.

A mindössze 19 esztendős játékos hétfőn érkezett Milánóba és még az orvosi vizsgálatok előtt nyilatkozott:

 ”Nagyon boldog vagyok, már csak az orvosi vizsgálat van hátra. A Milan volt az álmom, ez a világ legsikeresebb klubja, a Bocaval együtt. Remélem, hogy segíteni tudok a Milannak a fejlődésben, és a Milan segít nekem a megérésben. Pirosfekete példakép? Gattuso. Galliani felhívott engem Argentínában, ez nagyon fontos volt. Kész vagyok-e a Milanra? Ahogy a menedzserem mindig is mondta, én készen születtem.”

forrás: acmilan.hu