Íme az új mezek
A Juventus 2015/16-os szezonra megalkotott mezeivel egy új, 6 éves
együttműködés vette kezdetét a Juventus Football Club és az adidas
között.
A hazai mez a tradícióknak megfelelően az ikonikus fekete és fehér színekben pompázik, fehér rövidnadrággal és szintén fehér sportszárral. A játékosok nevei és a számok feketével lesznek láthatóak a mezek hátulján.
Az idegenbeli mez visszanyúl a klub gyökereihez egy innovatív csavarral. 1897, vagyis a klub alapítása és 1903 között a játékosok rózsaszín felsőt és fekete rövidnadrágot viseltek, ami egy ikonikus és belsőséges garnitúrává vált a klub történelmében. A játékosok nevei és a számok a hazai garnitúrához hasonlóan az idegenbeli mezeken is feketével lesznek láthatóak.
Az adidas dél-európai vállalatának igazgatója, Andreas Gellner nyilatkozott a bemutató kapcsán.
“Most először fogja viselni a Juventus a három csíkot. Büszkék vagyunk a regnáló olasz bajnokkal megkötött kapcsolatra, és egyúttal most be is mutatjuk a szurkolóknak a 2015/16-os szezonra készített hazai és idegenbeli mezeket. Az új kaland megkezdésének legjobb módja, hogy megünnepeljük a Bianconeri által az elmúlt években elért sikereket. Ezt úgy értük el, hogy beleszőttük a dizájnba a klub címerében megtalálható három arany csillagot, amit az ennek a megszerzésében elengedhetetlen hely, a Juventus Stadion inspirált.”
A Juventus nevében a klub vezető pénzügyi előadója, Francesco Calvo szólalt meg.
“Nagyon büszkék vagyunk, hogy a klub történelmének egyik kiemelkedő periódusában egy olyan partnerrel dolgozhatunk együtt mint az adidas. A világ labdarúgásában betöltött szerepünk megszilárdításában most már egy olyan szövetségesre is számíthatunk, aki szilárdan hisz bennünk és a hozzánk közelálló értékekben, úgymint tradíció, nemzetköziesség, innováció, a kitűnőségre törekvés és a vezérszerep.”
“A növekedési stratégiánk kritikus részének tekintjük az adidast, éppen ezért minden eszközünket elérhetővé tesszük a számukra, hogy a világfutball térképén még jobban növeljék a Juventus brand-et. Meg vagyunk róla győződve, hogy a következő 6 évre szóló megegyezés egy hosszantartó kapcsolat kezdete, ami új és izgalmas kihívásokkal lesz teli.”
Our Way or No Way – #BeTheDifference (A mi utunk vagy semmi)
Az új mez bemutatója szorosan összefügg az adidas ‘Our Way or No Way’ (A mi utunk vagy semmi) kampánnyal, mely során néhány Juventus-játékos is fel fog tűnni a digitális csatornákon reklámozott kampányban.
Ez a kampány része a #BeTheDifference kampánynak, melyben az adidas meghirdette a Football Revolution-t (Labdarúgó forradalom), ami alapján a mérkőzéseket a legkisebb részletek döntik el. Egy tulajdonság vagy egy pillanatnyi elmezavar ugyanúgy vezethet győzelemhez, mint vereséghez. Ez csak azoktól függ, akik a pályán a különbséget jelenthetik. Ez az üzenete az adidasnak, amit két játékos típus megnevezésével akar mindenki számára nyilvánvalóvá tenni: vannak, akik káoszt teremtenek, míg vannak, akik kontrollálják a meccset. A játék menetét megváltoztató játékosok és az irányítók, akik a saját szabályaikat ültetik át a pályára. A Bianconeri vezérmotívuma tökéletesen illik ehhez, amely megmutatja, hogy a Juventus stílus miben különbözik a többitől: arra a pragmatizmusra épül, amely a klub sikereinek az alapját adja.
“A Juve játéka sima és egyszerű. Feketének és fehérnek kell lennie. Ez az ő útjuk. Az ő fókuszuk. Nincs tolerálva semmi, ami az ő játékukon kívül áll. A hype, a fényűzés, a legkisebb megjelenése ennek, el van tüntetve. Ezek nem fontosak. Nem számítanak. Csak a futball számít.”
A hazai mez a tradícióknak megfelelően az ikonikus fekete és fehér színekben pompázik, fehér rövidnadrággal és szintén fehér sportszárral. A játékosok nevei és a számok feketével lesznek láthatóak a mezek hátulján.
Az idegenbeli mez visszanyúl a klub gyökereihez egy innovatív csavarral. 1897, vagyis a klub alapítása és 1903 között a játékosok rózsaszín felsőt és fekete rövidnadrágot viseltek, ami egy ikonikus és belsőséges garnitúrává vált a klub történelmében. A játékosok nevei és a számok a hazai garnitúrához hasonlóan az idegenbeli mezeken is feketével lesznek láthatóak.
Az adidas dél-európai vállalatának igazgatója, Andreas Gellner nyilatkozott a bemutató kapcsán.
“Most először fogja viselni a Juventus a három csíkot. Büszkék vagyunk a regnáló olasz bajnokkal megkötött kapcsolatra, és egyúttal most be is mutatjuk a szurkolóknak a 2015/16-os szezonra készített hazai és idegenbeli mezeket. Az új kaland megkezdésének legjobb módja, hogy megünnepeljük a Bianconeri által az elmúlt években elért sikereket. Ezt úgy értük el, hogy beleszőttük a dizájnba a klub címerében megtalálható három arany csillagot, amit az ennek a megszerzésében elengedhetetlen hely, a Juventus Stadion inspirált.”
A Juventus nevében a klub vezető pénzügyi előadója, Francesco Calvo szólalt meg.
“Nagyon büszkék vagyunk, hogy a klub történelmének egyik kiemelkedő periódusában egy olyan partnerrel dolgozhatunk együtt mint az adidas. A világ labdarúgásában betöltött szerepünk megszilárdításában most már egy olyan szövetségesre is számíthatunk, aki szilárdan hisz bennünk és a hozzánk közelálló értékekben, úgymint tradíció, nemzetköziesség, innováció, a kitűnőségre törekvés és a vezérszerep.”
“A növekedési stratégiánk kritikus részének tekintjük az adidast, éppen ezért minden eszközünket elérhetővé tesszük a számukra, hogy a világfutball térképén még jobban növeljék a Juventus brand-et. Meg vagyunk róla győződve, hogy a következő 6 évre szóló megegyezés egy hosszantartó kapcsolat kezdete, ami új és izgalmas kihívásokkal lesz teli.”
Our Way or No Way – #BeTheDifference (A mi utunk vagy semmi)
Az új mez bemutatója szorosan összefügg az adidas ‘Our Way or No Way’ (A mi utunk vagy semmi) kampánnyal, mely során néhány Juventus-játékos is fel fog tűnni a digitális csatornákon reklámozott kampányban.
Ez a kampány része a #BeTheDifference kampánynak, melyben az adidas meghirdette a Football Revolution-t (Labdarúgó forradalom), ami alapján a mérkőzéseket a legkisebb részletek döntik el. Egy tulajdonság vagy egy pillanatnyi elmezavar ugyanúgy vezethet győzelemhez, mint vereséghez. Ez csak azoktól függ, akik a pályán a különbséget jelenthetik. Ez az üzenete az adidasnak, amit két játékos típus megnevezésével akar mindenki számára nyilvánvalóvá tenni: vannak, akik káoszt teremtenek, míg vannak, akik kontrollálják a meccset. A játék menetét megváltoztató játékosok és az irányítók, akik a saját szabályaikat ültetik át a pályára. A Bianconeri vezérmotívuma tökéletesen illik ehhez, amely megmutatja, hogy a Juventus stílus miben különbözik a többitől: arra a pragmatizmusra épül, amely a klub sikereinek az alapját adja.
“A Juve játéka sima és egyszerű. Feketének és fehérnek kell lennie. Ez az ő útjuk. Az ő fókuszuk. Nincs tolerálva semmi, ami az ő játékukon kívül áll. A hype, a fényűzés, a legkisebb megjelenése ennek, el van tüntetve. Ezek nem fontosak. Nem számítanak. Csak a futball számít.”
forrás: Juventusfc.hu