Recent comments

Friss Hírek

Sirigu: A PSG volt az egyetlen lehetőségem


Az olasz válogatott hálóőr Salvatore Sirigu elismerte, hogy azért igazolt 2011 nyarán a Paris Saint-Germainbe, mert nem kapott egyetlen ajánlatot sem Olaszországból. 

A Palermo 4 millió euróért adta el a kapust a PSG-nek, miután megromlott a kapcsolat a felek közt a szerződéshosszabbítási tárgyalások során.

„Akkoriban nem volt más ajánlatom.” mondta a kapus az Il Giornale di Siciliának „Egy középcsapatban játszottam, de nem akartam távozni.”

„Azonban amikor megkeresett Leonardo a PSG nagyszabású projektjével, azonnal igent mondtam.”

„24 éves voltam és úgy éreztem készen állok, hogy kipróbáljam magam külföldön is. Jól érzem magam Párizsban.”

Sirigu negyedik alkalommal védhette az Azzurri kapuját a szerdai Franciaország elleni 2-1-re elvesztett felkészülési meccsen.



olaszfoci.hu