Recent comments

Friss Hírek

Thiago Silva: Nem vagyok pénzéhes



A PSG frissen igazolt brazil védője új klubja kötelékében adott első nyilatkozata során elmondta: előzetesen esze ágában sem volt távozni Milánóból, de Leonardo és Ancelotti személyei mindent megváltoztattak az elhatározásával kapcsolatban.

Egyébként a dél-amerikai labdarúgó meleg szívvel emlékszik vissza a Rossoneri kötelékében eltöltött esztendőkre.

Thiago Silva úgy fogalmazott párizsi sajtótájékoztatója folyamán:

"Örülök annak, hogy a Paris Saint-Germain vezetői ennyire megbecsülnek engem, boldog vagyok a váltás okán.

Ugyanakkor furcsa kettősség dolgozik bennem, mivel imádtam és most is nagyon szeretem az AC Milant, szoros szálakkal kötődöm érzelmileg ahhoz a gárdához.

Sajnos a futball világa ilyen, az egyik héten még biztosnak tartod a maradásod, pár nappal később viszont befuthat egy rendkívül ígéretes ajánlat, amit te sem és az aktuális együttesed sem utasíthat egyszerűen vissza.

Az én helyzetem valóban speciális, mert nem túl régen hosszabbítottam meg a kontraktusomat, tehát nyilván sokakat váratlanul ért a francia, valamint a talján csapat között létrejött transzfer.

Felháborodva szembesülök viszont azokkal a hozzászólásokkal, megnyilvánulásokkal, miszerint egy zsoldos, pénzéhes, megélhetési labdarúgó lennék, ez hazugság.

Leonardo és Carlo Ancelotti hívó szavára nem lehet elutasító választ adni, eredetileg nem akartam kitenni a családomat egy ilyesfajta költözésnek, azonban ennek a két embernek a szakmaisága és a velem szemben tanúsított hozzáállása meggyőzött arról: eljött az idő, ott kell hagynom a vörös-feketéket.

Ráadásul igaza volt Ibrahimovicsnak: a PSG valóban egy álomcsapat, amelynek mostantól én szintén a tagja vagyok, ez pedig természetesen felemelő érzés a számomra."

A világklasszis játékos újságírói kérdésre végül kitért a közeledő olimpiára:

"A Hulk, Oscar, Lucas és Damiao körüli piaci hercehurca vélhetően nem használ a válogatottunk keretének.

A folyamatos spekulációk könnyen a hírek központjában szereplő sportolók idegeire mehetnek, ami kihathat a teljesítményükre, ezért reménykedem benne, hamarosan lezárulnak a velük összefüggő híresztelések, s pont kerül az ügyeik végére."

 azzurri.co.hu