Recent comments

Friss Hírek

Emanuelson: Eljött az én időm


A Milan holland válogatott középpályása Urby Emanuelson bízik benne, hogy jó szezonja lesz a Milannal, miután felkészülési meccsen a Chelsea és a Schalke 04 ellen is győztes gólt szerzett. 
 
A Schalke elleni meccs után szombaton a Chelsea kapuját is bevette a holland középpályás.

„Egy nagyon jó meccsen vagyok túl.” mondta a játékos a Milan Channelnek „Jól védekeztünk és annak különösen örülök, hogy egy újabb gólt szereztem.”

„Jó szezont kell produkálnom, legalábbis az előzőnél mindenképpen jobbat. Jól játszottam eddig nyáron, két gólt is szereztem és folytatni szeretném ezt a jó teljesítményt.”

„Jól érzem magam és két szezon a Milannál sokat segített, hogy egy jó játékos váljék belőlem. 

A csapat is egyre jobb. Kétségtelen. hogy sokat segített a válogatott játékosok visszatérése.”

Emanuelson leginkább új csapattársa Riccardo Montolivo nyűgözte le.

„Montolivo  kifejezetten jól szerepelt, nagyon nyugodtnak tűnt, és látszott rajta hogy bízik a saját képességeiben.”

olaszfoci.hu