Recent comments

Friss Hírek

Roma: Osvaldo maradni akar



Pablo Daniel Osvaldo elmondta a sajtónak, hogy nem akarja elhagyni a Romát és mindent meg fog tenni, hogy visszaszerezze a helyét  Cesare Prandelli válogatottjában.

„Nem tudom, hogy a Romában maradok-e, de az biztos, hogy ha rajtam múlik, itt kezdem meg a következő szezont is.” mondta a csatár a Gazzetta dello Sportnak.

„Jól érzem itt magam, hiszek a projektünkben és a szurkolók is szeretnek. Miért is akarnék klubot váltani?”

Osvaldo jövője azután vált kérdésessé a fővárosiaknál, hogy a Giallorossi megszerezte Mattia Destrot.

„Az jó, ha erős csapattársaim vannak. A kezdőcsapatba kerülésért folyó verseny csak még motiváltabbá tesz. Tudok alkalmazkodni, ha kell a szélen is szívesen játszom.”

Az argentin születésű támadó már bemutatkozott az olasz válogatottban, azonban Prandelli nem számított rá a nyári Európa bajnokságon.

„Nyilvánvalóan csalódott voltam, amiért lemaradtam az Európa bajnokságról, de tetszett ahogy az Azurri játszott.”

„Én is beleférnék Prandelli csapatába és szerintem remek párost alkotnánk Mario Balotellivel.

De nem szabad elfelejteni, hogy ott van a válogatottban a Milan csatára Antonio Cassano is.”

Osvaldo az elmúlt szezonban 26 mérkőzésen 11 gólt szerzett.

olaszfoci.hu