Recent comments

Friss Hírek

Santon egyelőre nem tér vissza a Serie A-ba


Sajtóértesülések szerint a Roma szeretné megszerezni Davide Santont, azonban az olasz védő kijelentette, hogy a Newcastle Unitedben akar maradni, és ha egyszer visszatér Olaszországba a Milanban akar játszani.
 
A korábbi Inter játékost az elmúlt hetekben kapcsolatba hozták a Romával, azonban ő jól érzi magát Angliában és Alan Pardew csapatában akar maradni.

„Nagyon jól érzem itt magam.” mondta az olasz válogatott játékos a  calciomercato.com-nak „Felépültem a térdsérülésemből és igyekszem a legjobb formámat nyújtani a Newcastleben.”

„Jól érzem itt magam, tudom mit vár tőlem az edző és készen állok egy nagy szezont produkálni. 

Azt hiszem idén az egyik Bajnokok Ligája indulást jelentő helyért is harcban lehetünk. Nehéz lesz, de meg tudjuk csinálni.”

„Azért hagytam el az Intert, mert ott nem kaptam elég játéklehetőséget, amire nagy szükségem van, ha fejlődni akarok. 

És örülök, hogy a Newcastle mezét viselhetem.”

„A Roma érdeklődött irántam, de a Newcastle megmondta nekik, hogy nem adnak el és ezzel én tökéletesen elégedett vagyok.”

Santon elismerte, hogy egyszer szeretne visszatérni a Serie A-ba és gyerekkori kedvenc csapatában a Milanban szeretne majd játszani.

„Gyerekként nagy Milan szurkoló voltam. 

És nagyszerű lenne, ha egyszer magamra ölthetném a mezüket – még akkor is, ha kétszer is meg kellene gondolnom, hiszen korábban az Inter játékosa voltam.”


olaszfoci.hu