Recent comments

Friss Hírek

Tudom, hogy nehéz kihívás vár rám

Vincenzo Montella először adott interjút a Milan vezetőedzőjeként és július 7-én fogja levezényelni az első edzését Milanellóban. 


Az olasz szakember a tervek szerint a jövőhét elején érkezik Milánóba és ezt követően mutatják be.
 
Kedden este nevezték ki a Milan új edzőjét, így a nyártól a Roma korábbi csatára, Montella veszi át a csapat irányítását Cristian Brocchitól. A 42 éves edző elmondta, az volt a gyerekkori álma, hogy egyszer pályára lépjen a Milanban, de ez nem adatott meg neki.

“Már hivatalosan is a Milan edzője vagyok. Amikor egy nagy változás jön, akkor az mindig sok érzelemmel jár együtt. Ismered a történetemet, szóval nagyon izgatott vagyok. Gyerekkoromban arról álmodoztam, hogy pályára léphessek a Milanban, de mondtam Gallianinak, hogy soha nem igazolt le. Most viszont a klubhoz hozott edzőnek. Játékosként Van Basten volt a példaképem.” – mondta Montella a Mediaset mikrofonjainak.

“Egy héten belül megkezdjük a kemény munkát azzal a céllal, hogy visszatérjünk a legjobbak közzé, de nem csak Olaszországban, hanem nemzetközi szinten is. Meg vagyok győződve arról, hogy nehéz kihívás vár rám, de tudom, hogy mit kell tennem és mire számíthatok. Az egyes játékosok jelentik a különbséget, így a teljesítményeken kell javítanunk.” – tette hozzá.

Montella két éves szerződést írt alá, amely július 1-én lép életbe.

forrás: acmilan.hu