Recent comments

Friss Hírek

4 új igazolást ígértek…

Mint ismert, Marcelo Bielsa meggondolta magát, és nemrég aláírt szerződése ellenére lemondott a Lazio vezetőedzői posztjáról. 


Bár a római klub azonnal jogi lépéseket emlegetett, a tréner nemrég tudatta a világgal, miért hozta meg ezt a döntést, és így kicsit másképp fest a történet. 

Bielsa elküldte a Fox Sports számára annak az e-mailnek a másolatát, amit július 7-én írt Igli Tarenek.

“Szeretném közölni, hogy úgy döntöttem, lemondok a vezetőedzői posztról a klubjuknál. Ugyanezt a döntést hozták a segítőim,  Pablo Quiroga, Diego Reyes, Gabriel Macaya és Rodolfo Diego Flores is.”

“Azért döntünk így, mert a négy hét munka ellenére semmit sem láttunk megvalósulni abból, amiben előzetesen megegyeztünk Claudio Lotitoval.”

“4 új igazolást ígértek nekem július 5-ig, hogy elkezdhessék a felkészülést, és senki sem érkezett, annak ellenére, hogy a klub közzétett egy szerződést, amiről teljes mértékig tudták, hogy már nem érvényes az említett erősítések nélkül.”

“A dolgok jelenlegi állása szerint a helyzet nagyon bizonytalan. Figyelembe véve, hogy Auronzoban 3 napon belül elkezdődik a felkészülés, nem lehet más döntést hozni.”

“Ahogyan azt egyértelművé tettem, az én stílusomhoz nélkülözhetetlen a játékosokkal együtt töltött idő, hogy megfelelően fel tudjam őket készíteni.”

“Fontos megjegyezni, hogy nem kaptam más ajánlatokat.”-tette hozzá Bielsa, hogy eloszlassa azon kedélyeket, miszerint megegyezett az argentin szövetséggel a válogatott irányításáról az Olimpia után.

forrás: azzurri.co.hu