Recent comments

Friss Hírek

Thiago Silva: Hiányzik a Milan


A Rossoneri kötelékéből nyáron távozó védő elismerte, nagyon örülne, ha a jövőben nyílna még lehetősége a Milanban játszani, illetve örült volna, ha a két csapat összekerül a BL-sorsoláskor.


„Nem tagadom, hiányzik a Milan. Mindig megmaradnak a szívemben, mert ők voltak azok, akik megadták az esélyt, hogy meghódítsam a világot, miután elhagytam a Fluminensét.”

„Szeretnék a jövőben visszatérni a Milanhoz. Ők egy nagyon nagy klub, az egyik legsikeresebb a világon. Három évet játszottam ott, és semmit sem zárok ki, a jövő ismeretlen. Ha lesz rá lehetőség, nagyon szívesen térek vissza.”

Már sokkal hamarabb is lett volna lehetősége egy bizonyos visszatérésre, hiszen a csütörtöki BL-sorsoláson könnyen összesorsolhatták volna a két csapatot.

A Milant szerettem volna kapni” – mondta a védő – „Csak azért szerettem volna velük játszani, hogy visszatérhessek ahhoz a klubhoz, ami még mindig nagyon fontos nekem. Amikor az utolsó meccsemet játszottam ott, akkor még nem tudtam hogy az, így nem is tudtam mindenkitől elköszönni, akitől akartam.”

Egyenlőre azonban még várat magára a találkozás, mert a Milan a Barcelonával, a PSG pedig a Valenciával csap össze. Elvileg ha mindketten továbbjutnak, a következő forduló sorsolásakor összekerülhetnek, viszont ahhoz Allegriéknek ki kéne ejteniük a Barcát, ami komoly bravúr lenne (8-szoros pénzt lehet vele nyerni).

A PSG-Valencia párharc is szorosnak ígérkezik, bár a fogadóirodák szerint Ibráék esélyesebbek: az ő továbbjutásuk 1,50-es szorzóval játszható meg.


azzurri.co.hu