Recent comments

Friss Hírek

El Shaarawy: A gazdasági válság segített...


Hihetetlen őszi szezont produkált az AC Milan 20 éves támadója, Stephan El Shaarawy.

Az egyiptomi apától és olasz édesanyától származó, ma már háromszoros olasz válogatott játékos, az idei szezonban 18 bajnoki meccsen 14 gólt szerzett és 3 gólpasszt osztott ki, így vezeti a góllövőlistát, olyan neveket megelőzve, mint Edinson Cavani, Miroslav Klose, vagy éppen Antonio Di Natale.


Il Faraone a napokban elmondta, hogy maga is meglepődött kiváló teljesítményén: „Egy évvel ezelőtt nem hittem volna, hogy én állok majd a góllövőlista élén december végén. Őszintén szólva ez az egész kicsit váratlanul ért engem. Sokaknak lehet furcsa a nevem, de én száz százalékig olasznak érzem magam. 

Örömmel tölt el, hogy Olaszország rám és Mario Balotellire is számít. A gazdasági válság segített nekem, ahogyan sok más fiatal is esélyt kapott, hogy megmutassuk, készen állunk a kihívásra. 

Bebizonyítottuk, hogy nem kell okvetlenül külföldről játékosokat vásárolni, hiszen itthon is jó játékosok vannak.

Bár a futballban semmi sem biztos, de remélem, ha a Milan egy igazán jó ajánlatot kap értem, akkor is inkább marasztalnak majd.” - nyilatkozta a La Stampa-nak Shaarawy.


azzurri.co.hu