Recent comments

Friss Hírek

De Rossi: Teljesen normális, hogy a Romában játszom




A Roma középpályásának esze ágában sincs elhagyni a Romát, pedig az utóbbi időben egyre többször jelent meg olyan hírek, hogy a játékos nem jön ki Zeman mesterrel.

"Rómában születtem, így számomra teljesen normális, hogy a Romában játszom. Sosem próbáltam, vagy akartam más csapatban szerepelni. Számomra ez a csodálatos, a fantasztikus. 12 éves koromban edzettem itt először, ez az én otthonom."- nyilatkozta De Rossi.

"Pallotta is azt mondta, hogy nem akarnak eladni és én is azt tudom mondani, hogy imádom a várost és a klubot. Minden amit szeretek itt van. Nagyon nehéz lenne számomra, ha váltanom kellene. Amennyiben valamelyik klub érdeklődik irántam, akkor majd a menedzseremmel kell egyeztetniük. Én ezért a klubért élek, az én életem erről a klubról szól és hatalmas dráma lenne, ha távoznom kellene. Szeretnék maradni"- fűzte hozzá a szombaton 400. mérkőzésén pályára lépő játékos. 



asroma.hu