Recent comments

Friss Hírek

Montolivo: A Milan megváltoztatta az életem


Montolivo a nyári átigazolási időszakban ingyen került a piros-feketékhez, és a csapat egyik kulcsfontosságú tagjává nőtte ki magát – már volt csapatkapitány is. 

“Amikor a Milanhoz igazoltam, teljesen megváltozott a karrierem. Az év legjobb pillanatai? Még a Fiorentina csapatában egy Novara elleni meccs, majd jött a 2012-es EB döntő, végül pedig a Juventus elleni mérkőzés, amikor én viselhettem a csapatkapitányi karszalagot.

Úgy érkeztem ide, hogy több meghatározó játékos távozott, és kevés időnk volt. Örülök, hogy sikerült túljutni a nehéz időszakokon. A védelem előtt is tudok játszani, valamint támadó-középpályásként is, ez már a vezetőedző dolga, hogy eldöntse melyik poszton szerepeltet” – mondta Montolivo a Milan Channelnek. 

“A csapatkapitányi karszalag olyan érzéssel töltött el, mintha egy díjjal ösztönözték volna a pályán mutatott teljesítményemet. Meglepetés volt számomra viselni a karszalagot olyan fontos mérkőzésen, mint a Juventus elleni. Amikor Berlusconi úr az öltözőben átadta nekem a karszalagot, nagyon boldog voltam és meglepődtem, hisz nem számítottam rá.”

“Nagyon sajnálom hogy érvénytelenítették az első milanos gólomat, szép bemutatkozás lett volna az Inter ellen. A Palermo ellen szerzett találatom volt a legfontosabb, hisz hitet és önbizalmat adott. A Chievo ellen szerzett gólom pedig a legszebb volt.”

“De Jong? Ő egy olyan játékos, aki a pályán kiváló teljesítményt nyújt, valamint az öltözőben is segíti a csapatot. Sajnálom a sérülését, mert a legutolsó mérkőzésén nagyban hozzájárult a csapat játékához.

Barcelona elleni meccs? Izgalmas és érdekes mérkőzés lesz. Mindkét csapat maradandót alkotott az európai labdarúgásban. Papíron esélytelenek vagyunk, de a labdarúgásban bármi megtörténhet. Fontos lesz hogy hazai pályán minél jobb eredményt érjünk el.

Várakozással tölt el a barcelonai mérkőzés, hisz még soha sem játszottam a Camp Nouban. 

A Milan céljai? Jól kell játszanunk és nyerni kell, ahhoz hogy a lehető legjobb helyezést érjük el a bajnokságban” – fejezte be.


acmilan.hu