Recent comments

Friss Hírek

Zeman: A Torino nagyon veszélyes idegenben


A Roma mestere a Lazio elleni vereséget követően és a Torino elleni bajnoki előtti sajtótájékoztatón jelentette ki, hogy nem követett el hatalmas hibákat.

"Örülök neki, hogy a klub továbbra is hisz bennem. Én bízom a projektben, ahogy ők is. Ez a csapat versenyképes és jó játékra képes."- kezdte Zeman.


Az elmúlt meccsen Pjanic érdekes gólöröme volt a téma Rómában, azonban a játékos tisztázta, nincs Zemannal semmi baja.


"A játékos utána bocsánatot kért, ezért nyilvánvaló, hogy akkor mondania kellett valamit. Hozzászoktam már ehhez, hiszen 40 éve dolgozom a futballban és az ilyen mindenhol előfordul. Megértem a csalódottságát, hogy játszani akar, ahogy a többiek is, ezért is volt az a bizonyos kirohanása a gólját követően."


"Mattia Destro visszatérhet az eltiltását követően és tudja, hogy sokat várunk tőle. Biztos vagyok benne, hogy jól fog szerepelni a Romában, az már más kérdés, hogy ezt holnaptól, vagy a jövő héttől teszi majd."

"Ami a taktikámat illeti, még sosem hallottam, hogy valamelyik játékosom panaszkodott volna, ez a csak az újságok kitalációja, ezért az egész nem is érdekel engem."


A Roma azért játszik hétfő este bajnokit, mert vasárnap az Olaszország-Új Zéland válogatott rögbimérkőzésnek ad otthont a Stadio Olimpico.

"Szeretném, ha a csapat futballozna és 90 percen keresztül koncentrálna. Mindenki szeretné, ha a csapata jól játszana és eredményeket érne el, de azok nekünk most nem jönnek más zavaró tényezők miatt. Kell, hogy legyen mindannyiunknak céljai és én a felkészülési időszak óta biztos vagyok abban, hogy ez a csapat versenyképes és bárkit képes megverni."

"Továbbra is azt tartom, hogy ennek a csapatnak győzelemre kell játszania és nem szabad félnie senkitől. Én összességében elégedett vagyok a csapattal és azzal, ahogy játszik. Sajnos a derbin elkerülhető és banális gólokat kaptunk. Sosem éreztem azt, hogy a Roma meg akarna szabadulni tőlem. Persze amikor 7 meccsen sorozatban kikapsz, akkor érzed a nyomást, de nálunk nincs ilyenről szó. Amikor én nekiállok valaminek, akkor meggyőződésem, hogy azt helyesen csinálom. Nem csináltam nagy hibákat, persze természetesen én felelek ezért a csapatért, nekem kell válaszolnom az eredményekre, viszont a vereségeink nagy része apró zavarodottság miatt születtek."

"A Torino nagyon veszélyes idegenben, hiszen az Atalantának is öt gólt rúgtak, ráadásul van öt döntetlenjük is. Látszik, hogy nagy hangsúlyt fektetnek a védekezésre, már csak rajtunk múlik, hogy sikerül-e feltörni a védelmüket. Kemény, sok munkára és türelemre lesz ehhez szükség."

A Torino elleni keret: Balzaretti, Bradley, Castan, Destro, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Lopez, Marquinho, Marquinhos, Osvaldo, Perrotta, Piris, Pjanic, Romagnoli, Svedkauskas, Totti 



asroma.hu