Recent comments

Friss Hírek

Stramaccioni: Nem vagyok csalódott


„Az első gólnál Giacomo Bonaventurát későn védekeztük le, a többi eset miatt nem vagyok csalódott. Az ellenfélből Andrea Consigli nagyon jó teljesítményt nyújtott, a második félidőben tűz alatt tartottuk a kapuját. Sajnos az Atalanta a lehető legjobb pillanatban szerezte a második gólját.” – vágott bele mondandójába Andrea Stramaccioni.

A hazaiak harmadik góljukat Silvestre becsúszását követően megítélt tizenegyesből szerezték.

„A múlt héten sem tettem szóvá a Juventus ellen történteket, úgyhogy most sem fogok ezzel foglalkozni.”

„Tudtam, hogy nehéz mérkőzés vár ránk, ennek ellenére az Inter nem érdemelt vereséget. Nem láttam gyenge teljesítményt az együttesemtől, így a jövő héten megpróbálunk eredményben is elfogadható teljesítményt produkálni. Végül is elképzelhetetlennek tűnt, hogy minden mérkőzésünket megnyerjük idegenben.” – mondta az Inter mestere.


azzurri.co.hu