Recent comments

Friss Hírek

Pogba: Tovább kell fejlődnöm


A tegnap esti Juventus – Bologna (2-1) bajnoki összecsapás hosszabbításában a torinói klub 19 éves francia középpályása, Paul Pogba fejesgólja a Bianconeri győzelmét jelentette. 

A fiatal labdarúgó egyre meggyőzőbb teljesítményt produkál az észak-olasz együttesnél, így az sem kizárt, hogy a szombati Juventus – Inter összecsapáson is kezdő lehet a Manchester Unitedtől érkezett játékos.

„Nagyon boldog vagyok, hogy én szereztem a győztes gólt, de nem ragadhatok itt le. Tovább kell fejlődnöm.”

A torinói alakulatra szuperrangadó vár a hétvégén az Inter ellen, Antonio Conte kellemes probléma előtt áll a középső középpályás sor összeállításakor. A Vidal - Marchisio - Pogba hármasból vajon melyik kettő kezdjen?

„Ha az edző azt mondja, hogy én játszom, megpróbálok készen állni. Persze ugyanez a dolgom, akkor is, ha a padon kezdenék és a mérkőzés során szállnék be a játékba.”- mondta Pogba, majd kitért arra, hogyan került nyáron a Juventushoz.

„Nem újítottam meg a szerződésemet az Uniteddel, mert nem tudtam egyezségre jutni Alex Fergusonnal, ezért úgy döntöttem, hogy elfogadom a Juventus ajánlatát. A nyáron az Inter és a Milan is figyelt engem, de a Juventus volt az egyetlen klub, amely igazán akart engem. 

Nagyon boldog vagyok, hogy itt játszhatok.” - nyilatkozta a Pogba.


azzurri.co.hu