Recent comments

Friss Hírek

Montolivo: Nyerni szeretnék


Ma délután a Milan a szárnyaló Fiorentinát fogadja a San Siróban, ahol Riccardo Montolivo első ízben léphet pályára volt klubja ellen. A Rossoneri középpályása nagyon várja már a régi csapattársakkal való találkozót, és kijelentette, amennyiben gólt szerezne a mérkőzésen, nem fogja a találatot megünnepelni.

„Úgy gondolom, nem lenne bölcs dolog. Ha betalálnék, és nem ünnepelném a gólomat, az lenne a leghelyesebb módja annak, hogy tiszteletben tartsam a Violáknál eltöltött hét évemet. Ez nem csupán egy másik mérkőzés lesz a számomra. A Firenzében töltött korszakomat sosem feledem.” – kezdte mondandóját a Milan válogatott középpályása, aki fordulóról fordulóra egyre jobb formának örven.

„Úgy vélem, a játékomban a fordulópontot az Inter elleni derby hozta meg. Ez volt az a mérkőzés, ahol magabiztosabban kezdtem játszani. Igazán boldog vagyok a Milannál, ez egy hatalmas klub, talán a legnagyobb. A világ leggyönyörűbb stadionjában játszhatok, egyáltalán nem bántam meg, hogy a Rossonerihez csatlakoztam.”

Montolivót utolsó firenzei hónapjaiban sok kritika érte, mondván nem tesz meg mindent a Fiorentina sikereiért, ám mindezt a 27 éves labdarúgó tagadta.

„Egy csomó dolog miatt hibáztattak, de én mindig a legjobbamat nyújtottam a Violák mezében. Sajnálom, hogy soha nem tudtam közvetlenül beszélni a klub tulajdonosaival, csak csupán az igazgatókkal. Mindenesetre örülök, hogy a Fiorentina újjászületett, mert a város megérdemel egy erős csapatot, de most a Milan játékosa vagyok, és nyerni szeretnék.” – nyilatkozta Riccardo Montolivo a vasárnap délután kezdődő Milan – Fiorentina találkozót megelőzően.


azzurri.co.hu