Recent comments

Friss Hírek

Conte: Elképedve olvastam Cassano szavait


Mint ismert, Conte december 9-ig eltiltását tölti a Juventusnál, az utóbbi időben pedig nem is szólalt meg a médiában, a héten azonban az interneten keresztül válaszolt a szurkolók kérdéseire. A válaszokból többek között kiderül, hogy már nagyon hiányzik neki a kispad, így a felesége csináltatott egyet otthonra, amin nézheti a meccseket. A szurkolók Cassanóról is kérdezték, akivel kapcsolatban kifejtette, ami a szívén, az a száján, márpedig nem ilyen játékosokra van szükség Torinóban.


Conte a Juventus honlapján közleményben reagált Cassano csipkelődésére:


Elképedve olvastam Cassano szavait, és úgy érzem, néhány kérdést tisztáznom kell. Először is, sohasem használtam az erkölcs kifejezést, az eltiltásommal kapcsolatban pedig már többször kifejtettem a véleményemet. Amikor a csapatba keresünk játékost, olyan szempontokat mérlegelünk, mint elkötelezettség, a szabályok tiszteletben tartása, mások szerepének elfogadása, a csapatérdek szem előtt tartása. 

Szerintem Cassano már többször bizonyította a karrierje során – a pályán és azon kívül is –, hogy nem rendelkezik ezekkel a jegyekkel.”

Itt tartunk most. Folytatása következik?



NSO.hu