Recent comments

Friss Hírek

Atalanta: Cigarini ismét Bergamóban


Több klub ajánlatát is visszautasította Luca Cigarini, hogy visszatérhessen Bergamóba. Ezt maga a játékos mondta el, aki még a három elutasított klubot is megnevezte. A középpályás így ismét az Atalantát erősítheti majd a következő szezonban, mivel kölcsönszerződése végül meghosszabbításra került. 

A 26 éves középpályás 2009. óta a Napoli tulajdona, de azóta minden szezont máshol tölt. Első évében még a déli klub mezében szerepelt, majd egy spanyol kitérő következett Sevillában, a múlt évet pedig az Atalanta csapatánál töltötte fekete-kék színekben. 

Kölcsönszerződése a friss újoncként viszonylag simán bent maradó bergamóiakkal meghosszabbításra került, de a játékos szavaiból most az is kiderült, hogy három nagy nevű csapat is szerette volna megszereznie őt.

"Kaptunk néhány ajánlatot, de én nagyon örülök, hogy az Atalanta és a napoli megállapodásra jutott. Tartottam attól, hogy a Napolival kell tartanom a felkészülésükre azzal a tudattal, hogy biztosan nem maradok a klubnál."

"Tudok róla, hogy az ügynököm több klubbal is beszélt, ezek a Milan, a Fiorentina és a Rubin Kazany voltak. De én mindig az Atalantát akartam, itt akartam maradni."

"A Milan ajánlata nem volt teljesen konkrét, de nem ismerem a pontos részleteket. Tudom, hogy jó ajánlataim voltak, de végül az Atalantát választottam, mert tartozom nekik."

azzurri.co.hu