Recent comments

Friss Hírek

Udinese: Bemutatták Gelsont és Fanchonet

A napokban bemutatták a sajtónak az Udinese új igazolásait, a svájci Gelson Fernandest és a francia Jean-Alain Fanchone-t. Az eseményen előbb a klub sportigazgatója, Fabrizio Larini beszélt a két új szerzeményről, majd átadta a szót a játékosoknak.


 Egy olyan középpályást kerestünk, aki pótolni tudja az Afrika-kupára távozó játékosainkat és már ismeri az olasz bajnokságot.Ezért  is esett a választásunk Fernandesre mert láttuk a Chievóban játszani és tudtuk, hogy nem lesz problémája a beilleszkedéssel.”„Fanchone pedig egy szélső középpályás, a Strasbourgban játszott, egy pénzügyi nehézségekkel küzdő klubban. A csőd után lett a játékosunk: öt évre szóló szerződést írt alá.”



Jean-Alain Fanchone:
„Azt hiszem, könnyebb egy négyvédős rendszerben védekezni, mégha támadóbb felfogású is vagyok. De könnyen beilleszkedek a 3-4-3-ba is, és megmutathatom mire vagyok képes. Guidolin majd eldönti, hogy hol fogok játszani és én aszerint fogok cselekedni, amit mond. Már jártam Udinében, a nagyszerű tészta és pizza valószínűleg könnyíteni fog a beilleszkedésemen. Itt gyorsabb focit játszanak, Franciaországban taktikusabbat. Itt nagyon sok csapat van, a futball egy életforma – ez Franciaországban nonszensz. A nyelvvel még mindig akadnak problémáim, de Benatia sokat segít ebben.
Gelson Fernandes:
Játékra kész vagyok, hétfő óta a csapattal edzettem. Az edző és a stáb sokat segítettek, már most jól érzem magam itt. Hogy hallottam-e valamit Inlertől? Szerelmes ebbe a városba és a klubba, azt mondta viselkedjek jól. Játékmester vagyok? Nem, nem vagyok az, mindenki tudja. Azért jöttem, hogy segítsek a középpálya két szélén vagy a védelem előtt: akármelyik poszton el tudok játszani. Elérjük a 40 pontot?  Ez volt az első dolog, amit mondtak nekem: még 8 pontra van szükségünk. Minél előbb meglesz, annál jobb. Büszke vagyok arra, hogy itt lehetek, meg fogom próbálni a legjobbamat nyújtani.”
udinese.hu