Recent comments

Friss Hírek

Pandev: Ha nyerünk megcélozhatjuk a Scudettot

Goran Pandev szerint a Napoli megcélozhatja a bajnoki címet, amennyiben vasárnap este, a San Paoloban, legyőzi a Juventust. Az azzurri jelenleg 5 ponttal van lemaradva az éllovas torinói gárdától.„Ha hétvégén nyerünk, akkor megcélozhatjuk a Scudettot.”, mondta Pandev a Radio Martenak adott interjújában.„Karrierem legszebb gólját a Juventusnak lőttem és szeretném ezt az örömet átadni a nápolyi szurkolóknak is. Szépen fejlődünk és idén valami fontosat fogunk nyerni…”
A macedón támadó idén nyáron szerződött Nápolyba 1 évre kölcsönbe, miután úgy döntött, hogy elhagyja az Inter együttesét.
„Nem tetszett a milánói levegő. Váltani akartam és nem haboztam, mikor a Napoli hívott. Az Inter korábbi trénere, José Mourinho nyomban felhívott, amint megérkezetem új állomáshelyemre. És gratulált nekem az új klubomhoz.”


football-italia.net