Recent comments

Friss Hírek

Beckham szívesen visszatérne Olaszországba

A korábbi Milan játékos, David Beckham elmondta: nem tartja kizártnak, hogy visszatér Olaszországba, ha elhagyja a Los Angeles Galaxyt.
Az angol játékos valószínűleg elhagyja amerikai klubját és elmondta a Gazzetta dello Sportnak: lehetséges, hogy visszatér Olaszországba.
„Kaptam több helyről is ajánlatot, többek között olasz kluboktól is. Nagyon jól érzem ott magam, szeretem Olaszországot és ezt nem csak a labdarúgásra értem.”
„Igen, nem kizárt, hogy visszatérek Olaszországba.”
„Kaptam több csábító ajánlatot, de még mindig a Galaxy játékosa vagyok és csak azután döntök a jövőmről, ha visszatértünk az ázsiai és ausztrál körútról.”„Megbeszélem a családommal és közösen döntünk. Jelenleg még azt sem zárom ki, hogy Los Angelesben maradunk.”


olaszfoci.hu