Recent comments

Friss Hírek

Moggi fellebbezni fog

Luciano Moggi, a Juventus labdarúgócsapatának első fokon öt év négy hónapos börtönbüntetésre ítélt korábbi sportigazgatója, a Sky Tv-nek elmondta, bízik az igazában, így fellebbez a döntés ellen.
„Fellebbezni fogunk, nem veszítettem el a magabiztosságomat, ugyanis biztos vagyok abban, hogy nem tettem semmi rosszat. Úgy állították be, mint ha én cselekedtem volna egyedül, pedig koránt sem ez volt a helyzet" – mondta Moggi.
Mint ismert, a 2006 nyarán kirobbant bundabotrányt (olasz nevén calciopoli) követően a Juventustól elvették 2005-ös és a 2006-os bajnoki címét, előbbi nem került kiosztásra, utóbbit pedig az Internazionale kapta meg. A klubok közül a Juventust a másodosztályba sorolták, de a Milant, a Fiorentinát, a Laziót és a Regginát is pontlevonással sújtották.


NSO.hu