Recent comments

Friss Hírek

Conte: Büszke vagyok, hogy ezeket a srácokat edzhetem


„Küzdeni tudásból jelesre vizsgázott a csapatom. A tudás, a taktika, a technika nem elég egy ilyen meccs megfordításához, ehhez hatalmas lelkierő is kell. Nagyon nehezen indult számunkra a mérkőzés, a Napoli nagy tempóban futballozott, de úgy tűnt, mintha mi csak arra várnánk, hogy elfáradjon. Aztán kétgólos hátrányba kerültünk, és ez az eredmény, ez a teljesítmény, ez a hangulat a San Paolóban bármelyik másik csapatot megtörte volna" – mondta Antonio Conte.
„Ezért nagyon büszke vagyok arra, hogy a játékosaim alázattal, elszántan és hittel visszavágtak a Napolinak. A technikai tudás mellett nagyon örülök, hogy láthattam ezt a belső erőt a csapatban. Büszke vagyok, hogy ezeket a srácokat edzhetem" – tette hozzá a szakember.


NSO.hu