Recent comments

Friss Hírek

Denisnek Crespo és Batistuta voltak a példaképei

German Denis Bergamóban szabályosan újjá született. A támadó egymaga viszi hátán csapatát, tizenegy foruló alatt 9 gólig jutva, mellyel a csatár, Di Natalét megelőzve, a góllövőlista élén is áll. Az Atalanta játékosa ma délután a Siena otthonában lőtt duplájával segítette újabb ponthoz csapatát, a találkozót követően a Sky Sport kérdezte sikerei miértjéről.
"Azzal a szándékkal érkeztem Argentínából, hogy itt is folyamatos játéklehetőséghez jussak. Azonban gondjaim adódtak az olasz futballra való átállással és azt kellett tapasztaljam, alig kapok lehetőséget Nápolyban, melyhez nem igazán voltam hozzászokva. Crespo és Batistuta volt mindig is a két nagy példaképem, mozdulataikat utánozva igyekeztem fejlődni, de rengeteget tanultam itt Olaszországban is, még akkor is, ha csak kevés lehetőséghez jutottam Nápolyban és Udinében.' 
"Hogy mit szólok ahhoz, hogy a góllövőlista élén állok? Csak a bennmaradásunkra és a célunkhoz szükséges pontok megszerzésére koncentrálok. Sajnálom, hogy nem távozhatunk 3 ponttal Sienából, még akkor is, ha talán nem is feltétlenül szolgáltunk volna rá."


azzuri.blog.hu