Recent comments

Friss Hírek

Osvaldo elárulta miért választotta a Romát

A nemrég olasz válogatottá vált Roma csatár elárulta, hogy miért választotta nyáron az olasz fővárosi együttest.
"Mint minden focista, én is profi vagyok és felelősséggel tartozom a családomért. Mindemellett, mielőtt a Roma ajánlata beérkezett volna, megkérdeztem az Espanyol vezetőit, lenne-e arra lehetőség, hogy a szolgálataimat kicsit jobban elismerjék, mert láthatták, hogy hol volt az Espanyol az odaigazolásom előtt. Nem vagyok hálátlan, de a klub válasza egyértelmű és világos volt: nemmel válaszoltak. Ezt követően ajánlottam nekik egy elfogadhatónak tűnő megoldást. A szezon folyamán én és a társaim nem mindig voltunk rendesen kifizetve, mindannyiunknak tartoztak."
"Szerettem volna kicsit a csapatunk élére állni, de a klubnak ez nem tetszett. Azt mondták nekem, hogy engem ki tudnak fizetni, de a többieket nem. Szerintem ez gyalázatos és szégyenletes. Hogyan keressek én úgy pénzt, hogy a többieknek közben nem fizetnek? Nagyon kínos helyzetbe kerültem és ekkor jöttem rá, hogy amin egy ajánlat beérkezik értem, távoznom kell. Lehet hihetetlennek tűnik, de tudok olyanról, hogy voltak játékosok, akiknek nem fizették a lakbérét. Ilyet még egy klubnál sem láttam, ahol megfordultam."
"Ezért eléggé bánt az, amikor azt olvasom, hogy a szurkolók csalódtak bennem és hogy pénzéhes ember vagyok. Ez egyáltalán nem igaz, mert amíg az Espanyolban játszottam, mindent megtettem a csapatért, nagyon szerettem a klubot és a szurkolókat és remélem, hogy egy napon visszatérhetek majd. Nehéz döntés volt, hogy távozom, de egyáltalán nem sajnálom, mert Rómában nagyon jól érzem magam. Persze, hogy boldog vagyok, mert remek csapatba kerültem és a dolgok itt jól mennek, bár az eredmények lehetnének jobbak is. Róma egy csodálatos város, legalább olyan, mint Barcelona, amit 18 hónapig a saját otthonomnak tekintettem."


asroma.hu