Recent comments

Friss Hírek

Gago: Itt végre folyamatosan játszhatok

Fernando Gago a nyáron igazolt a spanyol Real Madridtól a Romához és a játéklehetőséggel élve egyre jobb teljesítményt nyújt új csapatában, melynek következtében újra meghívást kapott az argentin válogatottba.
"Itt végre újra folyamatosan játszani tudok, erre Madridban nem volt lehetőségem."- kezdte nyilatkozatát Gago. "A nyáron adódott egy elehetőségem, hogy visszatérjek a Boca Juniorsba és szerettem volna újra együtt lenni a családommal, azonban a Roma nagyon erősen bízott bennem és mivel egy olyan szezon volt mögöttem, ahol alig játszottam, így igent mondtam a Romának. Azzal semmi problémám nincs, hogy itt a Romában kicsit többet szerepelek a jobb oldalon, szeretem ezt a posztot, a Copa Americán a válogatottal is ebben a szerepkörben játszottam. Játszottam már sokszor itt és innen könnyebb gólt is szerezni. Nagyon örülök az újabb válogatottságnak, mert a nemzeti csapatban szerepelni mindig különleges és mindig szeretne az ember válogatott lenni, akár barátságos, akár tétmeccsről van szó." 


asroma.hu