Recent comments

Friss Hírek

Traoré: Szeretném bebizonyítani, hogy jó vétel voltam


Bakaye Traoré, a Milan mali válogatott középpályása nyilatkozott a Milan Channelnek.

Traoré idén nyáron ingyen csatlakozott a Milanhoz a francia bajnokságban szereplő Nancytól, és várhatóan Allegri mester kiegészítő emberként számít majd rá. Massimiliano Allegri már elismerte, nincs teljes tisztában Traoré tulajdonságaival, így a felkészülési mérkőzéseken dől majd el hogy milyen pozícióban fog szerepelni.

A 27 éves Traoré elmondása szerint a középpálya bármely részén képes játszani. “Meglepődtem a csodálatos fogadtatáson. Egy valóra vált álom a Milanban játszani, és szeretném bebizonyítani a szurkolóknak és a vezetőségnek is hogy jó vétel voltam.

Sokoldalú középpályás vagyok, hisz bármilyen poszton bevethető vagyok, akár jobb és bal oldali-, továbbá védekező-, és támadó-középpályás posztokon.

Sokan azt mondják, hogy Olaszországban a csapatok a védekezést helyezik előtérbe, de én ezzel nem értek egyet. Már több játékos, többek között Patrick Vieira is megmutatta az Arsenalban, hogy képes védekező-, és támadó-középpályást is játszani.

A francia nemzetiségű csapattársaim sokat segítenek abban, hogy az edzéseken megértsem az információkat. Hamarosan viszont már mindent meg fogok érteni” – fejezte be.

A várakozások szerint Bakaye Traoré a szezonban a 12-es mezt fogja viselni.

acmilan.hu