Recent comments

Friss Hírek

Thiago Silva: Nem gondoltam a távozásra


Napokkal ezelőtt vált biztossá, hogy a Milan brazil védője, Thiago Silva nem igazol a Paris Saint-Germainhez és a jövőben is a Rossonerit erősíti. A 27 éves labdarúgó a Gazzetta dello Sport-nak nyilatkozott a hetekig tartó találgatások hátteréről.
 
„Soha nem gondoltam arra, hogy elhagyom a Milant, de az csak természetes, hogy más kluboktól is érkezik ajánlat.” – kezdte mondandóját a hátvéd.

„Beszéltem Leonardóval, aki felvázolta nekem a Paris Saint-Germain projektjét. Továbbá a csapat trénerével, Carlo Ancelottival is szót váltottam, aki elmondta, az a céljuk, hogy az egyik legnagyobb klubot építsék Európában.”

A Milan vezetése úgy határozott, hogy elfogadják a PSG 47 millió €-os ajánlatát Silváért, ám a Presidente, Silvio Berlusconi felülírt mindent és a brazil védő megtartása mellett döntött.

„Átbeszéltünk mindent az alelnökkel, Adriano Gallianival és megköszöntem neki a bizalmukat.”


„A hozzám közel álló csapattársak, Zlatan Ibrahimovic, Robinho, Antonio Cassano, Alexandre Pato és Mario Yepes is egytől egyik azt tanácsolták, hogy maradjak.”

„Hiszek a Milan erejében a következő szezon előtt. Voltak változások a csapaton belül, de mi még jobban ismerjük egymást.” – nyilatkozta Thiago Silva.


azzurri.co.hu