Recent comments

Friss Hírek

Lúcio: A Juve 30 Scudettot nyert


Úgy tűnik, gyorsan elfelejtette Interes múltját Lucimar Ferreira da Silva, azaz ismertebb nevén Lúcio.

A brazil világbajnok bekk néhány nappal ezelőtt szerződött szerződése lejárta után ingyen Torinóba, így az aláírás értelmében 2 évig a Juventus játékosa lesz. 

Érkezését a Juventus szurkolói megosztva fogadták, talán éppen ez sarkallta Lúciot jelenlegi nyilatkozatára.

"Hogy hány címet nyert a Juve? 30-at..."

"Andrea Agnelli elnök úrnak igaza van, a Juventus 30 Scudettot nyert.

Tisztelem korábbi Interes csapattársaimat, de most már Juventus játékos vagyok, és remélem, hogy hiányozni fogok nekik - remélem, hogy az Inter hibát követett el."

"Ha esetleg gólt szerzek ellenük jövőre, valószínűleg ünnepelni fogok utána, hiszen én csupán mindig a legjobbamat próbálom nyújtani a csapatom számára."

"Ez egy fontos lépés a karrieremben." - folytatta - "Mehettem volna Spanyolországba vagy Törökországba is, de én a Juventust választottam, mert a felvázolt projektjük nagyon megtetszett.

Azért választottam őket, mert egy nagy klub, akik szeretnének ismét nyerni."

"Olyan valaki vagyok, aki mindig tiszteletben tartja a mezt, amit visel. A Juventus tavaly visszatért, ezért a mentalitásunknak győztesnek kell lennie. Az edző rendelkezésére állok, igyekezni fogok, hogy sikerüljön alkalmazkodni az ő felfogásához."

A torinói óriások megnyerték a bajnokságot, így jövőre a címvédés mellett a BL-győzelemért is harcba szállhatnak.

"Nem lesz könnyű, mert egy címet megvédeni nehezebb, mint megnyerni. Európában pedig sosincs könnyű meccs, de tudjuk, hogy képesek vagyunk rá.

A legmagasabb célokkal vágunk majd neki az új idénynek mindhárom sorozatban."

A brazil védő, aki Cáceres, Giaccherini, Asamoah, Isla, Giovinco és Leali mellett a Juventus 7. idei nyári szerzeménye, azt is elárulta az interjú végén, hogy a 2-es mezt fogja viselni a következő 2 évben.

azzurri.co.hu