Recent comments

Friss Hírek

Inter: Stramaccioni kérésére Córdoba visszatért


A profi karrierjét nem túl régen befejező kolumbiai védő ismét a milánói klub szolgálatába áll.

Ennek ellenére teljesítményével már biztosan nem tud a pályán egykori társainak segíteni, hiszen természetesen nem játékosként szerződtették, hanem a klubmenedzseri pozíciót kapta meg.



Ivan Córdoba elégedetten nyilatkozott új szerepköréről a Sky Sport 24 számára:

"Élvezem ezt a megbízást, mivel óriási kihívást jelent nekem az új küldetésem. A futballistáknak nyilván nem kell úgy tekinteniük rám, mintha a főnökük lennék, nyugodtan ugrathatnak engem, viccelődhetnek velem, ám azért a minimális tiszteletet elvárom, pont mint aktív pályafutásom folyamán tettem.

Olyan ember szeretnék lenni, akikhez a keretünk tagjai bizalommal, fenntartások nélkül fordulhatnak minden kérdésben, pályán kívüli témákban is képesnek érzem magam arra, hogy segítséget nyújtsak. Stramaccioni kifejezett óhaja miatt jöttem ismét Milánóba.

Rendkívül boldog vagyok, mert ennyire elismeri a személyemet, az érdemeimet, valamint számít a képességeimre a csapata háza táján a szellemi munkában egyaránt. Ez a fejlemény fontos visszajelzést adott nekem."

azzurri.co.hu