Recent comments

Friss Hírek

Inter: Bemutatták Palaciot


Rodrigo Palaciot csütörtök délután bemutatták a sajtónak mint a legújabb Inter játékost és elmondta, nem bánja, hogy nem tudtak megállapodni már tavaly, csak a jövőbe tekint. 


Az argentin csatár a Genoától érkezett a Nerazzurrihoz, akik már a 2011-12-es szezon előtt is szerették volna megszerezni.

Azonban Palacio nem foglalkozik azzal mi lehetett volna, ha 12 hónapja meg tudtak volna állapodni, most csak előre tekint.

A 30 esztendős támadó hároméves szerződést kötött az Interrel, és sajtóhírek szerint 11 millió euróért érkezett a milánói együtteshez.

„Tavaly nem sikerült megállapodnia a feleknek, de a lényeg, hogy most itt vagyok.” mondta a játékos a sajtónak.

„Még csak most beszéltem Stramaccionival, üdvözölt engem, és most napról napra megismerhetem a csapattársaimat is.”

„Az Inter egy nagy klub, minden fronton keményen fogunk harcolni, és reméljük év végén lesz mit ünnepelnünk.”


„Még nem beszéltem a csapattal technikai kérdeésekről; amióta aláírtam a szerződésem, még csak most találkoztunk.”
Palacio 100 mérkőzésen 41-szer volt eredményes a Genoában.


olaszfoci.hu