Recent comments

Friss Hírek

Coutinho: a TIM-kupán aratott győzelem Stramaccioni érdeme



Az Inter fiatal középpályása Philippe Coutinho köszönetet mondott az edzőnek Andrea Stramaccioninak, amiért számított rá a TIM-kuán és optimista a jövőjével kapcsolatban a San Siroban.

Nyolcadik alkalommal nyerte meg a TIM-kupát az Internazionale, miután a Bariban rendezett háromcsapatos tornán legyőzte előbb a Juventust, majd a Milant is.

A brazil játékos, aki az elmúlt szezont az Espanyolnál töltötte remekül teljesített szombat este, gólt lőtt a Bianconeri ellen és a torna legjobbjának választották.

„Valóban jól szerepeltem, és hálás vagyok Stramaccioninak, amiért bizalmat szavazott nekem.” mondta a 20 éves játékos a mérkőzés után.

„Jól álltunk fel, én a bal oldalon kezdtem és készen álltam, amikor a Juventus védelme hibázott.”

Ezután Coutinho elmond, bízik benne, hogy honfitársa Lucas Moura a San Siroba igazol Sao Pauloból.

„Remélem, hogy érkezik. Ő egy igazi bajnok, de ez ügyben nem én döntöm, hanem a klub vezetői.”

2010-es bemutatkozása óta a brazil válogatottban, Coutinho ötször öltötte magára a nemzeti csapat mezét és 2011-ben tagja volt az U20-as világbajnokságot megnyerő csapatnak.

olaszfoci.hu