Recent comments

Friss Hírek

Contét majdnem négy órán át hallgatták ki, de elégedetten távozott


A Juventus vezetőedzője, Antonio Conte saját bevallása szerint teljesen elégedetten a távozott, miután kihallgatta őt az Olasz Labdarúgó-szövetség vizsgálóbizottsága a fogadási csalásokkal kapcsolatban.

„Nincs túl sok mondanivalóm. Végül megérkeztem egy olyan helyre, ahol nyugodt környezetben elmondhattam az igazságot. Elégedett vagyok, hogy elmondhattam a történteket az én szemszögemből.

Most visszatérek a Juventus edzőtáborába, ahol azt tehetem, amiben a legjobb vagyok: edző lehetek" – mondta Conte a kihallgatást követően.
Az olaszországi média tájékoztatása szerint a kihallgatás majdnem négy órán át tartott.

Mint ismert, a szakember a 2010–2011-es szezonban még a Sienát irányította, s a csapat két meccse is gyanúba keveredett abból az időszakból, a Novara és az Albinoleffe elleni találkozó, Contének emiatt kellett válaszolnia a nyomozók kérdéseire.

NSO.hu