Recent comments

Friss Hírek

Bojan: Célba vettük a bajnoki címet


Az előző nyáron Barcelonából az olasz fővárosba tette át a székhelyét az utánpótlás szinten mindent megnyerő fiatal csatártehetség, Bojan Krkic.

A Roma elmúlt szezonja azonban a balkáni gyökerekkel rendelkező spanyol támadóval a fedélzeten sem épp úgy sült el, mint ahogyan azt a Farkasok előre gondolták volna, de Krkic így is szépen termelt, sőt, az előttünk álló idényre a bajnoki címet célozta meg a fiatal labdarúgó.

„Célba vettük a bajnoki címet. Tudjuk, hogy nem lesz könnyű, de mindenki nulla ponttal kezdi az idényt.” – kezdte nyilatkozatát a spanyol támadó.

„Úgy gondolom, még többre vagyok képes a pályán, mint ahogyan az elmúlt szezonon sikeredett, igaz, a bajnokság vége jól sült el számomra. Úgy döntöttem, hogy maradok a klubnál és most szeretnék egy pozitív évet. Én még csak 21 éves vagyok, még fel kell nőnöm.”

„Azt még nem tudom, hogy Zeman milyen szerepet szán nekem. Szeretek középcsatárként játszani, de ha szélsőként számít rám a mester, akkor is állok majd a rendelkezésére.”

„20 gólt szeretnék idén szerezni, de a csapat az első…”

azzurri.co.hu