Recent comments

Friss Hírek

Acerbi: Ez egy álom


Francesco Acerbi, a Milan középhátvédje nyilatkozott a 2012/2013-mas felkészülési szezon megkezdésekor. 

Acerbi  a legújabb igazolások közzé tartozik, a megállapodás értelmében a Genoa és a Milan közösen birtokolja a játékjogát, a 2012/2013-mas szezont pedig a piros-feketéknél tölti.

“Az előző szezon elején sérüléssel bajlódtam, így csak november 20-án a Catania ellen debütáltam, de fontos volt számomra, hogy nem vesztettem el a hitemet. Di Carlo mester mindig bízott bennem, volt rá lehetőségem, hogy bizonyítsak, és én éltem a lehetőséggel.

Úgy gondolom, hogy nagy különbség van a Serie-B (másodosztály) és a Lega Pro (harmadosztály) között. A Serie-A és a Serie-B abban különbözik hogy a legkisebb hiba esetén, az ellenfél gólt szerezhet és előnybe kerülhet.”

“Nagyon boldog vagyok hogy a Milanban játszhatok. Az Inter és a Juventus is érdeklődött irántam, de én a Milant választottam.

 Ez egy álom.

Eddig még csak Galliani és Braida úrral beszéltem. Már elfoglaltam a lakásomat, ahol élni fogok. Fontos, hogy közel van az edzőközponthoz. A csapattársaimat apránként fogom megismerni.

Három naponta fogunk mérkőzéseket játszani, ami nagyon kimerítő, és keményen kell dolgoznunk. Megpróbálom magam a kezdőbe beverekedni, de tudom hogy nem lesz könnyű.

Thiago Silvával játszani óriási dolog, rengeteg motivációt jelent” – fejezte be.

Acerbi még nem sok élvonalbeli tapasztalattal rendelkezik, hisz a tavalyi szezonban csak 20 mérkőzést játszott a Chievóban. A jelenlegi idényben viszont a Bajnokok Ligájában is szerephez juthat.

acmilan.hu