Recent comments

Friss Hírek

GILARDINO: Egy új kaland veszi kezdetét

Alberto Gilardino megerősítette, hogy Ázsiában, a Guangzhou Evergrandénél folytatja karrierjét.


Az olasz válogatottal 2006-ban világbajnoki címet nyerő csatár a következőt írta Twitter-oldalára: 

"Kedves szurkolók és barátaim! Ezen a reggelen aláírtam a Guangzhouhoz, és egy új kaland veszi kezdetét. Sok köszönet mindannyitoknak a támogatásért. Már decemberben megvolt a lehetőségem a távozásra, Kanadába mehettem volna, de nemet mondtam, mert a válogatottban való szereplésről álmodtam. Miután ez az álom szertefoszlott, kitűztem célul, hogy megismerjek egy új életet és futballkultúrát, szóval ezért hoztam meg ezt a döntést."

Gilardino az elmúlt két évben a Genoáé volt, de az előző előtti idényben kölcsönben a Bolognában játszott. Előtte a Fiorentinát, az AC Milant, a Parmát, a Hellas Veronát és a Piacenzát szolgálta.

forrás: Extrafoci.hu