Recent comments

Friss Hírek

MORATA: Már régóta a Juventusba akartam jönni

A tehetséges spanyol csatár elmondta, hogy ő csak a Juventusba akart igazolni.


Álvaro Morata elmondása szerint örömmel tölti el, hogy sikeresen végbement az átigazolása a Real Madridtól a Juventushoz. 

Az 5 éves szerződést aláíró 21 éves játékost az győzte meg arról, hogy a Juve-Morata a legjobb pár, hogy a klub már jó néhány hónapja kijelentette, hogy rá van szükségük.

A bemutatásán nyilatkozott Morata.

“Már régóta a Juventusba akartam jönni. A klub már hosszú ideje komoly érdeklődést mutatott irántam, így örülök, hogy itt lehetek. Keményen akarok dolgozni a legjobb olasz csapatban. A Serie A egy nagyon kemény liga, az egyik legfontosabb a világon, de úgy érzem, készen állok rá.”

A 9-es mezt választó spanyol támadó felfedte, hogy már beszélt a Juventus edzőjével, Massimiliano Allegrivel, és már alig várja, hogy az edzőpályán lehessen új csapattársaival.

“Már beszéltem Allegrivel és alig várom, hogy elkezdjem az edzéseket. Csodálatos lesz a világklasszis csapattársaimmal játszani, és a csapattagságért folytatott küzdelem engem is arra fog sarkallni, hogy még jobb és jobb legyek.”

“Tisztában vagyok azzal, hogy van egy opció a Realba való visszatérésre, de most lehajtom a fejem, élvezem ezt a helyzetet és új sikerekhez segítem a Juventust.”

A Bianconeri vezérigazgatója, Giuseppe Marotta szintén nagyon elégedett volt egy ilyen fontos átigazolás után.

“Morata az egyik legjobb fiatal tehetség Európában és a világon. Már eddig is számos díjat nyert el, és a Realban megízlelhette az elmúlt időszak sikereit, amivel már a vérébe került a győztes mentalitás.”

“Egy hosszú folyamat volt az átigazolás, mivel a Real meg akarta őt tartani, valamint komoly vetélytársakkal kellett megküzdenünk, ugyanakkor a szándéka, hogy nálunk játsszon, döntő fontosságú volt a leigazolásában.”


forrás: Juventusfc.hu