Recent comments

Friss Hírek

ALLEGRI: Számunkra most kezdődik a szezon

Allegri hétfő óta szinte teljes kerettel készül a következő szezonra, holnap pedig sor kerül az első komolyabb felkészülési mérkőzésre is a Cesena ellen.


A nemrég érkezett edző szinte teljes kerettel utazik Emilia-Romagnába annak ellenére is, hogy a válogatottak még csak tegnap érkeztek vissza.

„Számunkra gyakorlatilag csak tegnap, 11 játékosunk visszatérésévek kezdődött meg a felkészülés. Jelen pillanatban még kizárt, hogy mindenki megfelelő fizikai állapotban legyen, így az elsődleges szempont, amit figyelni fogunk, az a hozzáállás lesz.”

„Mindenkivel külön beszéltem, a hozzáállásuk kulcskérdés lesz, már csak azért is, mert én új vagyok ebben a környezetben és a nálam összeszokottabb játékosoknak biztosítaniuk kell engem. Mik a célok a szezonra? A játékosoknak kivételes dolog lenne elnyerni sorban a negyedik bajnoki címüket, nekem legalább akkora boldogság lenne megnyerni a másodikat, ezúttal egy másik csapattal. Ezeken felül ott van még az európai porond, ahol a célunk, hogy megfelelően teljesítsünk a BL-ben.”

Az elmúlt időszak egyik legnagyobb kérdőjele Arturo Vidal körül alakult ki a Juventusnál, a chilei klasszist ugyanis óriási ajánlatokkal csábítgatják.

„Arturo az egyik kulcsjátékosunk, nem csak a középpályán, hanem a támadásoknál is. Beszéltem vele és felmértem a fizikai állapotát, tekintve, hogy a világbajnokság előtt műtötték meg, valamint a tornán is messzire jutott, de rendkívül motivált és boldog, hogy velünk marad, csak keményen dolgoznia kell, hogy visszanyerje régi formáját. Úgy döntöttünk, hogy a többiekétől különböző edzésmunkát fog végezni egy darabig, hogy a turné után már megfelelő állapotban legyen. Pirlo? 10 napja már beszéltünk, mindketten profik vagyunk.”

Tegnap este kisorsolták a Serie A következő kiírásának menetrendjét, a Juventus a Chievo, valamint az Udinese elleni találkozó után már rögtön a harmadik fordulóban a Milanhoz, Allegri előző csapatához látogat.

„Különleges este lesz, két nagyszerű, bajnokesélyes csapat csap majd össze. Számomra különösen érzelemdús találkozó lesz, több, mint három nagyszerű évet töltöttem a Rossonerinél, azonban most már a Juventus edzője vagyok, a Milan pedig számomra csak egy ellenfél. A lehető legjobban kell felkészülnünk az első mérkőzésre, megfelelő fizikai és lelki állapotba kell kerülnünk, hiszen háromnaponta fogunk játszani. Mindenkinek fontos láncszemnek kell éreznie magát a csapatban, az is lehet meghatározó játékos a szezon végén, aki kevesebb lehetőséget kap az első meccseken.”

forrás: Juventusfc.hu