Recent comments

Friss Hírek

COLE: Az angol újságírók elől menekültem Olaszországba

Ashley Cole, az AS Roma labdarúgócsapatának nyáron szerződtetett bekkje elmondta, miért akarta mindenképp elhagyni Angliát. 


„Elismerem, elkövettem pár hibát pályafutásom során, de ez még nem indok arra, hogy így bánjon velem a média. A családom tudja, én egy szerény, visszahúzódó srác vagyok, de az angol sajtóval egyszerűen képtelen voltam kijönni, már az első pillanattól elkönyveltek egy pénzéhes csalónak. Amikor meghoztam a döntésemet, tudtam, így végre elmenekülhetek előlük" – mondta Ashley Cole a Roma Chanellnek. 

Mint ismert, a korábbi Arsenal- és Chelsea-védő kétéves szerződést kötött július elején a „farkasokkal", akiknek opciós joguk van további egy évvel meghosszabbítani a kontraktust.

forrás: NSO