Recent comments

Friss Hírek

EVRA: Sorsszerű a visszatérésem Olaszországba

Tegnap Patrice Evra is csatlakozott a Juventus keretéhez, s a francia válogatott védőjátékosa, aki pályafutása kezdetén, a Marsala és a Monza csapatainál, már szerepelt Olaszországban, sorsszerűnek érzi a visszatérést. 


"Igen, valóban, számomra ez sorsszerű." - nyilatkozta az érkező Evra a Juventus hivatalos honlapján..


"Amikor tizenhét esztendős voltam, Olaszország kaput nyitott előttem ahhoz, hogy azzá a játékossá váljak, aki jelenleg vagyok. Most igazán nagyon boldog embernek érzem magam."


"Alig várom, hogy nekifoghassak, hiszen ez sorsszerű számomra. Számomra olyan ez, mint egy álom. Csodálatos érzés mindent elölről kezdeni, mivel Manchesterben mindent megnyertem, azonban a Juventusnál Evra még nem nyert semmit sem."


"Alázattal érkeztem, elszántsággal a munka iránt, hogy még 33 évesen is tanuljak, s csodálatos dolgokat érjek el. Olyasvalaki vagyok, aki szeret győzni. Azért választottam egy olyan csapatot, mint a Juve, hogy győzelmeket arassak, minden tőlem telhetőt beleadok majd a klubért, a szurkolókért, az edzőért és a csapattársakért."


"Mit üzenek a szurkolóknak? Olyan ember vagyok, aki nem adja fel az álmait. Az egyetlen dolog, amit garantálhatok a szurkolóknak, hogy mindent beleadok majd ebben a mezben."


"Nem szavakkal kell köszönetet mondanom, hanem a pályán mutatott teljesítménnyel. Forza Juve! Bízom benne, hogy sok trófeát nyerünk majd!"

forrás: juventuz.blog.hu